BANAZKAYMAKAMLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU |
|||
Sıra No |
Vatandaşa Sunulan Hizmetin Adı |
Hizmet için başvuruda istenilen belgeler |
Hizmetin Tamamlanma Süresi |
1 |
Taşınmaz Mal Zilyedliğine Yapılan Tecavüzlerin Önlenmesi |
1-Matbu form Dilekçe 2-Varsa talep sahibi tarafından eklenecek belgeler |
15 gün |
2 |
4077 Sayılı Tüketicinin Korunmasına ilişkin Başvurular |
1-Matbu form Dilekçe 2-Fatura 3-Satış Fişi 4- Garanti Belgesi 5- Sözleşme 6-Varsa talep sahibi tarafından eklenecek belgeler |
3 Ay |
3 |
Ticari Amaçlı İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi |
Başvuru Belgeleri: 1- Matbu Dilekçe 2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği 3- Vergi Levhası 4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi, 5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi, 6- TİB onaylı filtre programı. |
15 Gün |
4 |
Apostil Tasdik Talebi |
İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçemiz sınırları içerisinde bulunan resmi ve özel okullar, Üniversiteler, Nüfus Müdürlüğü tarafından düzenlenen belgeler noter onaylı belgelerin imza tasdiki işlemi. |
30 Dakika |
5 |
4483 Sayılı Memurlar ve Kamu Görevlilerinin yargılanması hakkında başvuru |
Şikayet Dilekçesi |
30 gün ek süre halinde 45 gün |
6 |
5434 Sayılı Kanunun 108. maddesine göre Muhtaçlık Talebi |
1-Matbu Dilekçe, 2-Mal Bildirim Formu (2 Adet), 3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, 4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro, 5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri). |
Yapılan tahkikatın bittiği tarihten itibaren 15 gün |
7 |
Yurt Dışı Bakım Belgesi Talebi |
Yurtdışı Bakım belgesi formu |
15 Dakika |
8 |
İnsan Haklarını İhlal Başvurusu |
1-Matbu form Dilekçe 2- Varsa talep sahibi tarafından eklenecek belgeler |
30 gün |
9 |
4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince yapılan müracaatlar |
1-Bilgi edinme başvuru formu a)Gerçek Kişiler için b)Tüzel kişiler için (Bilginin başka kurumdan temin edilmesi durumunda süre 30 işgünüdür. |
15 iş günü |
10 |
Muhtar Görev belgesi Talepleri |
1-Matbu form Dilekçe |
15 Dakika |
11 |
2860 sayılı Kanuna Göre Yardım Toplama izin belgesi |
1- Matbu form dilekçe 2-Yetkili Makama sorumlu tarafından sunulan talep dilekçesine istinaden yapılacak Hizmetin amacı ve kamu yararına uygunluğu, keşif özeti 3-Sabıka Kaydı 4-Yerleşim Belgesi 5-Nüfus Cüzdan Fot. 6-Fotoğraf(2 ad) 7-Yönetim Kurulu Kararı(Tüzel Kişiler için) 8-Gelir-Gider Tablosu(İhtiyaçla ilgili) |
15-60 gün |
12 |
Dernek Faaliyet Belgesi |
1-Matbu form Dilekçe |
15 Dakika |
13 |
Lokal açma iş ve işlemleri |
1-Yönetim kurulu kararı 2-Tapu senedi veya kira kontratı 3-Gayri menkulün kullanım izin belgesi 4-Lokal açılmasına dair kat maliklerinin verdiği mavafakatname 5- Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge |
30 gün |
14 |
Muhtar İmza Sirküleri Tasdiki |
Muhtarın imza ve mührünü taşıyan belge |
10 Dakika |
15 |
Dernek Faaliyet Belgesi |
|
15 Dakika |
16 |
Dernek Kuruluşu |
|
7 gün |
17 |
Sendikalara ait iş ve işlemler |
|
Başvurunun yapıldığı gün işleme alınır. |
İlk Müracaat Yeri: İsim :Yağmur GÜNGÖR Unvan :Yazı İşleri Müdürü Adres :Cumhuriyet Mah. Milli Egemenlik Cd. No:92 Banaz/UŞAK Tel : 0276-3151019 Faks : 0276-3151538 E-Posta : yagmur.gungor@icisleri.gov.tr |
İkinci Müracaat Yeri: İsim :Cuma EMEÇ Unvan :Kaymakam Adres : Cumhuriyet Mah. Milli Egemenlik Cd. No:92 Banaz/UŞAK Tel :0276-3151019 Faks : 0276-3151538 E-Posta: cuma.emec@icisleri.gov.tr |